flagEng
flagGeo
+995 32 248 01 41
info@eeu.edu.ge
Facebook
YouTube
  • EEU-ს შესახებ
    • რატომ EEU?
    • რექტორის მისალმება
    • მისია და განვითარების გეგმა
    • მართვა
      • რექტორი
      • წარმომადგენლობითი საბჭო
      • ვიცე-რექტორები
      • ადმინისტრაცია
      • სტრუქტურა
    • ხარისხის უზრუნველყოფა
    • აკადემიური პერსონალი
    • ინფრასტრუქტურა
    • იურიდიული ცნობარი
    • ახალი ამბები
      • სიახლეები
      • ვაკანსიები
  • განათლება
    • ფაკულტეტები
      • იურიდიულ და სოციალურ მეცნიერებათა
      • განათლების მეცნიერებები
      • ბიზნესი და ინჟინერია
      • ჯანდაცვის მეცნიერებათა
    • პროგრამები
      • საბაკალავრო პროგრამები
      • სამაგისტრო პროგრამები
      • სადოქტორო პროგრამები
      • მასწავლებლის მომზადების პროგრამა
      • სასწავლო პროგრამების კატალოგი
    • უწყვეტი განათლება
    • მიღება
      • ბაკალავრიატი
      • მაგისტრატურა
      • დოქტორანტურა
      • სასერტიფიკატო
      • მობილობა
    • სემესტრული რეგისტრაცია
    • აკადემიური კალენდარი
    • გზამკვლევი
  • კვლევა
    • კვლევის სტრატეგია და ანგარიშები
    • სამეცნიერო კონფერენციები
    • გრანტები
      • მოზიდული გრანტები
      • შიდა საუნივერსიტეტო გრანტები
    • კვლევითი პროექტები
      • მიმდინარე
      • განხორციელებული
    • გამოცემები
    • სამეცნიერო ჟურნალი
    • კვლევითი ერთეულები
    • სადოქტორო კვლევები
      • სადოქტორო და უმაღლესი განათლების კვლევების განვითარების ცენტრი
      • დოქტორანტების ნაშრომები
      • დოქტორანტის გზამკვლევი
    • კვლევის ეთიკა
      • ეთიკის ნორმები და რეგულაციები
      • კვლევის ეთიკის კომიტეტი
    • სიახლეები
  • საერთაშორისო
    • ინტერნაციონალიზაცია
    • საერთაშორისო პარტნიორები
      • უნივერსიტეტები
      • ორგანიზაციები
    • გაცვლითი პროგრამები
    • სიახლეები
    • საერთაშორისო სტუდენტებისთვის
      • პროგრამები
      • სერვისები
      • Covid – 19
    • საერთაშორისო ურთიერთობის დეპარტამენტი
  • ბიბლიოთეკა
    • ბიბლიოთეკის შესახებ
    • ელექტრონული კატალოგი
    • ელექტრონული რესურსები
      • საერთაშორისო მონაცემთა ბაზები
      • ინტერნეტ რესურსები
  • სტუდენტური ცხოვრება
    • სტუდენტური თვითმმართველობა
    • ომბუდსმენის ოფისი
    • დასაქმება
    • დაზღვევა
    • სპორტი
    • კურსდამთავრებულები
    • გალერეა
      • ფოტო
      • ვიდეო
  • კონტაქტი

EEU აცხადებს კონკურსს აკადემიური თანამდებობების დასაკავებლად!

ვაკანტური ადგილები:
საკონკურსო კომისიის მოთხოვნები:
საკონკურსოდ წარმოსადგენი დოკუმენტაცია:
ვადები:
საკონტაქტო ინფორმაცია:
ვაკანტური ადგილები:
 იურიდიული ფაკულტეტი

1.1 პროფესორი

  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – კერძო სამართალი).

1.2 ასოცირებული პროფესორი

  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – კერძო სამართალი);
  • 3 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – სისხლის სამართალი);
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – საჯარო სამართალი).

1.3 ასისტენტ–პროფესორი

  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – კერძო სამართალი);
  • 2 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – საჯარო სამართალი);
  • 3 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – სისხლის სამართალი);
  • 2 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – საერთაშორისო სამართალი).

1.4 ასისტენტი

  • 3 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – კერძო სამართალი);
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – საჯარო სამართალი);
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – სამართალი, სპეციალობა – საერთაშორისო სამართალი).

 

ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი

2.1 პროფესორი

  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – ბიზნესის ადმინისტრირება, სპეციალობა- მენეჯმენტი, სპეციალიზაცია – ადამიანური რესურსების მართვა);
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – მიმართულებათაშორისი დარგები ან სპეციალობები, სპეციალობა – ტურიზმი).

2.2 ასოცირებული პროფესორი

  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – ბიზნესის ადმინისტრირება, სპეციალობა- მენეჯმენტი, სპეციალიზაცია – ადამიანური რესურსების მართვა);
  • 1 ვაკანსია (სპეციალობა – ეკონომიკა);
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – ბიზნესის ადმინისტრირება, სპეციალობა- მენეჯმენტი);
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – ბიზნესის ადმინისტრირება, სპეციალობა- ფინანსები).
  • 3 ვაკანსია (მიმართულება – მიმართულებათაშორისი დარგები ან სპეციალობები, სპეციალობა – ტურიზმი).

2.3 ასისტენტ–პროფესორი

  • 4 ვაკანსია (სპეციალობა – ეკონომიკა);
  • 2 ვაკანსია (მიმართულება – ბიზნესის ადმინისტრირება, სპეციალობა – ფინანსები);
  • 2 ვაკანსია (მიმართულება – ბიზნესის ადმინისტრირება, სპეციალობა – მენეჯმენტი);
  • 3 ვაკანსია (მიმართულება – მიმართულებათაშორისი დარგები ან სპეციალობები, სპეციალობა – ტურიზმი).

 

ჰუმანიტარულ და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი

3.1 პროფესორი

  • 2 ვაკანსია (მიმართულება – ჰუმანიტარული მეცნიერებანი, სპეციალობა – ფილოლოგია);
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – ჰუმანიტარული მეცნიერებანი, სპეციალობა – ფილოლოგია, სპეციალიზაცია – ინგლისური ფილოლოგია);
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – განათლება).

3.2 ასოცირებული პროფესორი

  • 2 ვაკანსია (მიმართულება – ჰუმანიტარული მეცნიერებანი, სპეციალობა – ფილოლოგია, სპეციალიზაცია – ინგლისური ფილოლოგია).
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – ჰუმანიტარული მეცნიერებანი, სპეციალობა – ფილოლოგია, სპეციალიზაცია – ქართული ფილოლოგია).

3.3 ასისტენტ–პროფესორი

  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – განათლება, სპეციალობა – განათლების მეცნიერებები);
  • 1 ვაკანსია (მიმართულება – სოციალური მეცნიერებები, სპეციალობა – სოციოლოგია).

 

ჯანდაცვის ფაკულტეტი

4.1 ასოცირებული პროფესორი

  • 1 ვაკანსია (მიმართულება ჯანდაცვა, სპეციალობა – ზოგადი ქირურგია).
საკონკურსო კომისიის მოთხოვნები:
უნივერსიტეტის პროფესორად შეიძლება არჩეულ იქნეს პირი, რომელიც აკმაყოფილებს შემდეგ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს:

  1. ძირითადი (საკანონმდებლო) მოთხოვნები:

ა) აკადემიური/სამეცნიერო ხარისხი: დოქტორის ან მასთან გათანაბრებული სამეცნიერო ხარისხი;

ბ) სამეცნიერო-პედაგოგიური მუშაობის გამოცდილება: ავტორიზებული ან მასთან გათანაბრებული სტატუსის მქონე უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში არანაკლებ 6 წელი.

  1. დამატებითი (საუნივერსიტეტო) მოთხოვნები:

ა) სილაბუსი/სილაბუსები, რომლებიც ფასდება მისი შინაარსის, სწავლის შედეგებისა და მათი მიღწევის მეთოდების ადეკვატურობით;

ბ) სამეცნიერო ნაშრომები გამოქვეყნებული ბოლო 10 წლის განმავლობაში;

გ) სამეცნიერო სტიპენდიები, გრანტები, გამოგონებები და სხვა პროფესიული აქტივობები ბოლო 5 წლის განმავლობაში;

დ) სამეცნიერო კონფერენციებსა და პროფესიული განვითარების ღონისძიებებში მონაწილეობა ბოლო 5 წლის განმავლობაში.

შენიშვნა: პროფესორის თანამდებობაზე შეიძლება არჩეულ იქნას კვალიფიციური პირი პროფესიული ნიშნით ამ შემთხვევაში პირის კვალიფიკაცია შეიძლება დასტურდებოდეს პროფესიული გამოცდილებით, სპეციალური მომზადებით ან/და პუბლიკაციებით. შესაბამისი კვალიფიკაციის მქონედ ითვლება პირი, რომელსაც აქვს პროგრამით გათვალისწინებული სწავლის შედეგების გამომუშავებისათვის აუცილებელი კომპეტენცია.

 

უნივერსიტეტის ასოცირებულ პროფესორად შეიძლება არჩეულ იქნეს პირი, რომელიც აკმაყოფილებს შემდეგ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს:

  1. ძირითადი (საკანონმდებლო) მოთხოვნები:

ა) აკადემიური/სამეცნიერო ხარისხი: დოქტორის ან მასთან გათანაბრებული სამეცნიერო ხარისხი;

ბ) სამეცნიერო-პედაგოგიური მუშაობის გამოცდილება: ავტორიზებული ან მასთან გათანაბრებული სტატუსის მქონე უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში არანაკლებ 3 წელი.

  1. დამატებითი (საუნივერსიტეტო) მოთხოვნები:

ა) სილაბუსი/სილაბუსები, რომლებიც ფასდება მისი შინაარსის, სწავლის შედეგებისა და მათი მიღწევის მეთოდების ადეკვატურობით;

ბ) სამეცნიერო ნაშრომები გამოქვეყნებული ბოლო 10 წლის განმავლობაში;

გ) სამეცნიერო სტიპენდიები, გრანტები, გამოგონებები და სხვა პროფესიული აქტივობები ბოლო 5 წლის განმავლობაში;

დ) სამეცნიერო კონფერენციებსა და პროფესიული განვითარების ღონისძიებებში მონაწილეობა ბოლო 5 წლის განმავლობაში;

ე)   საექიმო საქმიანობის გამოცდილება (მხოლოდ ჯანდაცვის მიმართულების კონკურსანტებისთვის);

ვ) ინგლისურ ენაზე სწავლების გამოცდილება/ინგლისური ენის კომპეტენციის დადასტურება (მხოლოდ ჯანდაცვის მიმართულების კონკურსანტებისთვის).

შენიშვნა: ასოცირებული პროფესორის თანამდებობაზე შეიძლება არჩეულ იქნას კვალიფიციური პირი პროფესიული ნიშნით ამ შემთხვევაში პირის კვალიფიკაცია შეიძლება დასტურდებოდეს პროფესიული გამოცდილებით, სპეციალური მომზადებით ან/და პუბლიკაციებით. შესაბამისი კვალიფიკაციის მქონედ ითვლება პირი, რომელსაც აქვს პროგრამით გათვალისწინებული სწავლის შედეგების გამომუშავებისათვის აუცილებელი კომპეტენცია.

უნივერსიტეტის ასისტენტ-პროფესორად, 4 (ოთხი) წლის ვადით, შეიძლება არჩეულ იქნეს პირი, რომელიც აკმაყოფილებს შემდეგ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს:

  1. ძირითადი (საკანონმდებლო) მოთხოვნები:

ა) აკადემიური/სამეცნიერო ხარისხი: დოქტორის ან მასთან გათანაბრებული სამეცნიერო ხარისხი.

  1. დამატებითი (საუნივერსიტეტო) მოთხოვნები:

ა) სილაბუსი/სილაბუსები, რომლებიც ფასდება მისი შინაარსის, სწავლის შედეგებისა და მათი მიღწევის მეთოდების ადეკვატურობით.

შენიშვნა: ასისტენტ-პროფესორის თანამდებობაზე შეიძლება არჩეულ იქნას კვალიფიციური პირი პროფესიული ნიშნით, ამ შემთხვევაში პირის კვალიფიკაცია შეიძლება დასტურდებოდეს პროფესიული გამოცდილებით, სპეციალური მომზადებით ან/და პუბლიკაციებით. შესაბამისი კვალიფიკაციის მქოდენ ითვლება პირი, რომელსაც აქვს პროგრამით გათვალისწინებული სწავლის შედეგების გამომუშავებისათვის აუცილებელი კომპეტენცია.

უნივერსიტეტის ასისტენტად, 4 (ოთხი) წლის ვადით, შეიძლება არჩეულ იქნეს პირი, რომელიც აკმაყოფილებს შემდეგ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს:

  1. ძირითადი (საკანონმდებლო) მოთხოვნები:

ა)  დოქტორანტურის საფეხურზე სწავლა.

შენიშვნა: ასისტენტის თანამდებობაზე შეიძლება არჩეულ იქნას კვალიფიციური პირი პროფესიული ნიშნით, ამ შემთხვევაში პირის კვალიფიკაცია შეიძლება დასტურდებოდეს პროფესიული გამოცდილებით, სპეციალური მომზადებით ან/და პუბლიკაციებით. შესაბამისი კვალიფიკაციის მქოდენ ითვლება პირი, რომელსაც აქვს პროგრამით გათვალისწინებული სწავლის შედეგების გამომუშავებისათვის აუცილებელი კომპეტენცია.

საკონკურსოდ წარმოსადგენი დოკუმენტაცია:
პროფესორის/ასოცირებული პროფესორის თანამდებობის დასაკავებელ კონკურსში მონაწილეობის მსურველი ვალდებულია საბუთების წარმოდგენის ეტაპზე კომისიას წარმოუდგინოს შემდეგი დოკუმენტაცია:

  1. შევსებული განცხადება საკონკურსო კომისიის სახელზე (ფორმა);
  2. ავტობიოგრაფია (CV) (ელექტრონული და ბეჭდვითი ფორმით);
  3. შევსებული კონკურსანტის ანკეტა ელექტრონულ ვერსიასთან (დისკი) ერთად (შესავსები ფორმა განთავსებულია ვებ-გვერდზე);
  4. პირადობის დამადასტურებელი მოწმობის ასლი;
  5. ერთი ფოტოსურათი, ზომით 3×4;
  6. შესაბამისი აკადემიური (სამეცნიერო) ხარისხის დამადასტურებელი დოკუმენტის (დოკუმენტების) ასლი;
  7. ავტორიზებული ან მასთან გათანაბრებული სტატუსის მქონე უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში სამეცნიერო-პედაგოგიური მუშაობის დამადასტურებელი დოკუმენტი;
  8. ინფორმაცია ბოლო 10 წლის განმავლობაში გამოქვეყნებული საკონკურსო თანამდებობის/ დარგისათვის ადეკვატური სამეცნიერო ნაშრომების შესახებ (ავტორის შეხედულებით), სამეცნიერო ნაშრომის დართვით, რომელიც ყველაზე უკეთ წარმოაჩენს მის სამეცნიერო საქმიანობას;
  9. კონკურსანტის მიერ შედგენილი დარგის შესაბამისი სასწავლო კურსის/კურსების სილაბუსი/სილაბუსები (ელექტრონული და ბეჭდვითი ფორმით);
  10. ბოლო ხუთი წლის განმავლობაში სამეცნიერო სტიპენდიების, გრანტების, გამოგონებების და სხვა პროფესიული აქტივობების დამდასტურებელი ინფორმაცია;
  11. ბოლო ხუთი წლის განმავლობაში სამეცნიერო კონფერენციებსა და პროფესიული განვითარების ღონისძიებებში მონაწილეობის დამადასტურებელი ინფორმაცია;
  12. ინგლისური ენის ცოდნის  ან/და  ინგლისურ ენაზე სწავლების გამოცდილების  დამადასტურებელი დოკუმენტები (მხოლოდ ჯანდაცვის მიმართულების კონკურსანტებისთვის);
  13. კლინიკური აქტივობის დამადასტურებელი დოკუმენტი  (მხოლოდ ჯანდაცვის მიმართულების კონკურსანტებისთვის);
  14. საექიმო საქმიანობის უფლების დამადასტურებელი სახელმწიფო სერტიფიკატის ასლი  (მხოლოდ ჯანდაცვის მიმართულების კონკურსანტებისთვის).

ასისტენტ–პროფესორის თანამდებობის დასაკავებელ კონკურსში მონაწილეობის მსურველი ვალდებულია საბუთების წარმოდგენის ეტაპზე კომისიას წარმოუდგინოს შემდეგი დოკუმენტაცია:

  1. შევსებული განცხადება საკონკურსო კომისიის სახელზე (ფორმა);
  2. ავტობიოგრაფია (CV) (ელექტრონული და ბეჭდვითი ფორმით);
  3. შევსებული კონკურსანტის ანკეტა ელექტრონულ ვერსიასთან (დისკი) ერთად (შესავსები ფორმა განთავსებულია ვებ-გვერდზე);
  4. პირადობის დამადასტურებელი მოწმობის ასლი;
  5. ერთი ფოტოსურათი, ზომით 3×4;
  6. შესაბამისი აკადემიური (სამეცნიერო) ხარისხის დამადასტურებელი დოკუმენტის (დოკუმენტების) ასლი;
  7. კონკურსანტის მიერ შედგენილი დარგის შესაბამისი სასწავლო კურსის/კურსების სილაბუსი/სილაბუსები (ელექტრონული და ბეჭდვითი ფორმით).

ასისტენტის თანამდებობის დასაკავებელ კონკურსში მონაწილეობის მსურველი ვალდებულია საბუთების წარმოდგენის ეტაპზე კომისიას წარმოუდგინოს შემდეგი დოკუმენტაცია:

  1. შევსებული განცხადება საკონკურსო კომისიის სახელზე (ფორმა)
  2. ავტობიოგრაფია (CV) (ელექტრონული და ბეჭდვითი ფორმით);
  3. შევსებული კონკურსანტის ანკეტა ელექტრონულ ვერსიასთან (დისკი) ერთად (შესავსები ფორმა განთავსებულია ვებ-გვერდზე);
  4. პირადობის დამადასტურებელი მოწმობის ასლი;
  5. ერთი ფოტოსურათი, ზომით 3×4;
  6. აკადემიური ხარისხის დამადასტურებელი დოკუმენტის (დოკუმენტების) ასლი;
  7. ცნობა დოქტორანტურაში სწავლის შესახებ;

 

შენიშვნა: პროფესორის, ასოცირებული პროფესორის, ასისტენტ-პროფესორისა და ასისტენტის თანამდებობის დასაკვებელი კონკურსში მონაწილეობის მსურველი, რომლის შეფასებაც უნდა მოხდეს პროფესიული ნიშნით, ვალდებულია საბუთების წარმოდგენის ეტაპზე კომისიას წარმოუდგინოს შემდეგი დოკუმნეტაცია:

  1. შევსებული განცხადება საკონკურსო კომისიის სახელზე (ფორმა);
  2. ავტობიოგრაფია (CV) (ელექტრონული და ბეჭდვითი ფორმით);
  3. შევსებული კონკურსანტის ანკეტა ელექტრონულ ვერსიასთან (დისკი) ერთად (შესავსები ფორმა განთავსებულია ვებ-გვერდზე);
  4. პირადობის დამადასტურებელი მოწმობის ასლი;
  5. ერთი ფოტოსურათი, ზომით 3×4;
  6. პროფესიული გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტი;
  7. სპეციუალური მომზადებისა ან/და გამოქვეყენბული პუბლიკაციების დამადასტურებელი დოკუმენტები;
  8. ინგლისური ენის ცოდნის  ან/და  ინგლისურ ენაზე სწავლების გამოცდილების  დამადასტურებელი დოკუმენტები (მხოლოდ ჯანდაცვის მიმართულების კონკურსანტებისთვის);
  9. კლინიკური აქტივობის დამადასტურებელი დოკუმენტი    (მხოლოდ ჯანდაცვის მიმართულების კონკურსანტებისთვის);
  10. საექიმო საქმიანობის უფლების დამადასტურებელი სახელმწიფო სერტიფიკატის ასლი   (მხოლოდ ჯანდაცვის მიმართულების კონკურსანტებისთვის).

 

შენიშვნა: საკონკურსო საბუთები კონკურსანტებს უკან არ უბრუნდებათ.

ვადები:

კონკურსში მონაწილეთა მიერ დოკუმენტაციის წარმოდგენა  და მათი რეგისტრაცია იწარმოებს  2017 წლის 21 ნოემბრიდან 30 ნოემბრის  ჩათვლით უნივერსიტეტის კანცელარიაში (10:00-17:00 სთ, 25 ნოემბერს – 10:00-14:00 სთ).

კონკურსი ტარდება სამ ეტაპად (საკონკურსო კომისიის მიერ კონკურსანტთა დოკუმნეტაციის შესწავლა, პირველადი შეფასება, დოკუმენტაციის შეედეგად შერჩეული კონკურსანტებთან გასაუბრება და შეჯერება – გადაწყვეტილების მიღება)  2017 წლის 1 დეკემბრიდან 14 დეკემბრის ჩათვლით. 

საკონკურსო კომისიის გადაწყვეტილება გამოქვეყნდება  არაუგვიანეს 2017 წლის 15 დეკემბრისა.

საკონტაქტო ინფორმაცია:
მისამართი: თბილისი, შატილის ქ. N

ტელეფონი: 032 248 01 41;  ელ–ფოსტა: info@eeu.edu.ge

 

EEU – ევროპის საჯარო სამართლის ორგანიზაციის (EPLO) წევრია!
უნივერსიტეტებს შორის შაშის ტურნირში გამარჯვება EEU–ს სტუდენტმა თათია ყურაშვილმა მოიპოვა!

სწრაფი ბმულები

უწყვეტი განათლების ცენტრი

FAQs

პედაგოგის ბაზა - EEU-EL

სტუდენტის ბაზა EEU-EL

საერთაშორისო პარტნიორები

დასაქმება

ბიბლიოთეკა

კონტაქტი

კამპუსი 1: ქ. თბილისი, ი. ენუქიძის ქ. 6 (დავით აღმაშენებლის ხეივანი, ამერიკის საელჩოს მიმდებარედ)
კამპუსი 2: ქ. თბილისი, ტ. ფუტკარაძის ქ. 1
+995 32 248 01 41;
info@eeu.edu.ge
Email
Facebook
YouTube
© 2021 East European University