უნივერსიტეტი ისწრაფვის დაინტერესებული პირთა წრის გაფართოებისა და მათი ჩართულობის გაზრდისკენ:
უნივერსიტეტმა დაინტერესებულ პირებთან კომუნიკაციისათვის დანერგა სხვადასხვა ეფექტური მექანიზმები, რომლის გამოყენებითაც, დაინტერესებულ პირთა ჩართულობის ზრდა დინამიური პროცესად იქცა. მათთან აქტიური კომუნიკაციით უნივერსიტეტი უზრუნველყოფს თანამონაწილეობითი პროცესების წარმართვას ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებზე, როგორიც არის:
- უნივერისიტეტის სტრატეგიული პრიორიტეტებისა და შესაბამისი გეგმების შემუშავება;
- საგანმანათლებლო პროგრამების დაგეგმვა, შემუშავება, შეფასება და განვითარება;
უნივერსიტეტი რეგულარულად ინტერესდება დაინტერესებული პირების უკუკავშირით, ამისათვის სისტემურად ტარდება დაინტერესებული მხარეების კმაყოფილების კვლევა/გამოკითხვა და შედეგების გაზიარება ხდება მათთვის. ასევე, სტუდენტებს, პერსონალს ეცნობებათ მათი განმავითარებელი და შემაჯამებელი შეფასების შედეგები, მათ აქვთ აპელაციის უფლება ნებისმიერ საკითხზე. აპელაციის და დასაბუთებული პრეტენზიის გამოთქმის უფლება აქვთ, როგორც შიდა დაინტერესებულ მხარეებს, ასევე გარე დაინტრესებულ პირებს. ამასთან უნივერისტეტი ფოკუსირებულია დაინტრესებულ პირებთან საკომუნიკაციო ძალისხმევის შეფასება და ანალიზი განახორციელოს და უზრუნველყოს შემდგომი გაუმჯობესება.